Alla inlägg den 22 november 2007

Av Sara - 22 november 2007 17:15


Jag blev just nekad att handla på systemet. Anledning? Mitt sällskap hade inte sin plånbok med sig. Jag - Sara 20 år - utpekades som en langare. Måste vara något med mitt urtypiska langarutseende. Hihi, jag är en langare. Surt sa räven, ingen cider till mig. Så idiotiskt för jag hade fått köpa precis vad jag ville om bara mitt sällskap inte hade varit med mig, kassakillen sa till och med att jag skulle gå till det andra Systembolaget. Nödvändigt.


Spanks Systemet, ingen cider att njuta av efter studierna i helgen. Alternativt att jag tvingas cykla in till stan imorgon igen bara för att inhandla några cider. Argh.


Puss från en langare!

Av Sara - 22 november 2007 01:25


Kom mig inte iväg till skolan förrän klockan 14.00 idag, men läste hemma i soffan någon timma innan jag skulle iväg på föreläsning. Satt sedan kvar i skolan och pluggade till klockan 19.00 Gick helt okej med läsandet, kommit igång med bok nr. 2 nu Sveriges Författning vilken är otroligt mycket mer lättläst än Kommunalrättens Grunder som jag avslutade igår. Undra hur många böcker jag har kvar? Måste kila till bokhyllan och räkna..


Åtta böcker totalt, en färdigläst, en påbörjad. Sex kvar. Usch och fy. Undra om jag hinner läsa allt? Jag har tretton dagar på mig, oddsen för att jag hinner är riktigt höga känns det som :S



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards