Alla inlägg under november 2006

Av Sara - 14 november 2006 00:58

Tja, imorgon vid tre-snåret bär det av söderut igen. Ska stanna lite längre nu, faktiskt hela 10 dagar tror jag att det blir ungefär. Det känns jätteskönt, speciellt eftersom jag idag också gjort bort mitt första matteprov (bara 2 kvar nu!) och dessutom haft en tung helg på jobbet. Lockar inte en mysig 10-dagarsperiod med kärleksjoel ganska mycket då? Svar positivt. Joel har dock inget internet för tillfället = negativt! Eller kanske ganska positivt med tanke på att jag måste sysselsätta mig en hel del med matten ändå, så det blir nog bra.Och oh så sugen jag är på att shoppa, det känns bra att få lön på onsdag vill jag lova :D Köpte faktiskt en tröja idag, en fin, på H&M. Me <3 H&M.Nu ska jag at en titt i resväskan, se vad som saknas och sådär. Sedan blir det att uppsöka sängen för några timmar (om man slapp sova jämt skulle man ha så mycket tid över för annat förresten, det vore skönt!)Vi hörs

Av Sara - 8 november 2006 13:22

Enligt dina svar i frågeformuläret är du en... Inåtvänd Planläggande Konkret TänkareSÅDAN ÄR DU:Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.- StämmerDu gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.- Stämmer delvis, men kalender!? No way José!Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.- StämmerDu tänker logiskt och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.- StämmerSlutsats: Jao, överlag stämde det riktigt bra!Testet hittades på: http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

Av Sara - 6 november 2006 13:40

Jag väntar på att palten ska koka, jag är hungrig som en varg nu. Bli fäääärdig! Varför började jag med den så sent?Imorse klockan åtta och tio gjorde tandläkaren illvilliga saker i min mun. Det känns jättekonstigt. Hon hotade dock med rotfyllning om det inte känns bra efter denna lagning heller, fy tusan! Nu tänker jag definitivt bestämma mig för att det känns bra i munnen. Prima ballerina, eller hur!? :) Utöver detta har jag mensvärk också. Blä blä blä. Klart slut, varulvstjut.

Av Sara - 5 november 2006 13:42

Emma klagar på min blogg varje gång vi ses, igår hävdade hon att hon skulle nöja sig med att jag skrev bara en rad om dagen eller så och jag tänkte att jag kunde klara det.Anledningen till att jag inte skriver så ofta är nog att jag får prestationsångest och vill skriva något intressant och bra till alla som är duktiga och läser min blogg.. Blir kanske lite fel då när jag istället inte skriver någonting alls för att jag hellre hade velat skriva nåt jättebra? Äh, skitsamma.Igår hade vi tjejfest hos Nicko och sedan stack vi till Brasseriet. Det var en bra kväll. Bilder finns bland annat uppe på Idas pixbox (jag ville egentligen skriva fotogalleriet, såklart).Idag är jag seg. Blev väckt någon gång under natten av efterfestssökande människa från Bensbyn. Jag hade ingen efterfest i mitt hus så vitt jag vet. Jag låg faktiskt och sov. Mamma kanske hade styrt upp någon, men det är föga troligt.Håll i hatten!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards