Alla inlägg under oktober 2006

Av Sara - 28 oktober 2006 23:50

1. Put your music player on shuffle.2. Press forward for each question.3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.NO CHEATING!How are you feeling today? - Sommaren är kort (efter gårdagens snöstorm, absolut)How do your friends see you? - Nu kan du få mig så lättWill you get married?- Bu bu burken (ehrm, okej)What is your best friend's theme song?- My Humps (yeah, shake that ass!)What is the story of your life?- The SignWhat was high school like?- SomedayHow can you get ahead in life?- By the Grace of God (det lät minsann djupt)What is the best thing about your friends?- La Isla BonitaWhat is tonight going to be like?- Carry On (ska iväg på jobbet, så det är bara att jobba på)What is in store for the remainder of this weekend?- Faller du så faller jag (ajajajaj)What song describes you?- Ramlar (inte heller bra)To describe your grandparents?- By MyselfHow is your life going?- Poison (men vad dystert allt blir!)What song will they play at your funeral?- Crazy (första låten som kom här var ingen låt, det var en kompis inspelade röstprov från msn, haha)How does the world see you?- If I used to love you (bra det iaf)Will you have a happy life?- Sacrament of WildernessWhat do your friends really think of you?- Call on meDo people secretly lust after you?- Don't Look Back in AngerHow can I make myself happy?- Going under (tack som fan)What should you do with your life?- Ragnar (hahahahahahaha, allvarligt, hahaha)Will you ever have children?- My Hometown

Av Sara - 10 oktober 2006 13:00

So if you want to be with me, With these things there's no telling, We just have to wait and see. But I'd rather be working for a paycheck, Than waiting to win the lottery.

Av Sara - 3 oktober 2006 11:21

Mja, jag vet inte riktigt. Det är någon slags konstig halvdimma ute, och det ser kallt ut. Inget trevligt väder närmare bestämt.Har dock sovit riktigt gott inatt, drömde dock att Jag och Joel hade skaffat oss en kattunge som var precis som en bebis och den sov i en spjälsäng, humm. Den var svart och söt i varje fall..Nu ska jag strax käka frukost, det blir te och mackor som vanligt. Därefter ska jag göra mig i ordning för att åka till Komvux en sväng och bli lite klokare.Vi hörs senare, gott folk!

Av Sara - 3 oktober 2006 01:41

Jag är hemskt ledsen för den långa perioden utan uppdateringar här i bloggen. Det är verkligen oförlåtligt ;) Många har klagat, men jag har bara slagit dövörat till. Nu är jag dock redo igen.Sedan jag skrev senast har många spännande och ospännande events passerat. Bland annat har jag varit nere hos Joel i Göteborg i ungefär en vecka, där vi gjorde lite av varje. Typ gick vilse, såg Håkan Hellström på Liseberg och tog det lugnt.I övrigt har jag varit hemma, jobbat en hel del, umgåtts med nära och kära, spelat WoW, haft Ida hemma på besök (jippie!) och shoppat. Jag klagar inte på livet just nu faktiskt. Jag har det ganska bra.Idag har jag också varit och skaffat mig nytt hår. Eller ja, tekniskt sett är det ju precis samma hår, men det har bytt färg och utseende, och jag blev faktiskt jättenöjd. Vad härligt det känns med lite förändring ibland.Såhär framöver är jag ganska upptagen.. fast inte riktigt upptagen, utan det är väl mer som att det finns ovanligt mycket saker i agendan. Typ att jag ska gå till komvux imorgon, jobba på onsdag och lördag, åka till Skellefteå (Bodaborg - heter det så?) och äventyra med jobbet på söndag...Nästa helg kommer Joel hem, helgen efter det är det högskoleprovet (håll tummarna för mig då, okay?), ytterligare en helg bort ska storasyster flytta hemifrån för andra gången i ordningen.. och sådär fortsätter det. Jag är verkligen inte en person som är van vid att ha saker planerade på detta vis. Det känns underligt.Nu ska jag faktiskt sova, men jag vågar faktiskt lova mer frekventa uppdateringar på bloggfronten den kommande tiden (om jag lovar såhär offentligt kan jag ju inte gärna ändra mig om inte annat!).Over and out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards