Alla inlägg den 7 november 2007

Av Sara - 7 november 2007 23:48


Imorse hade vi som vanligt en tvåtimmarsföreläsning, eller nej, det var ett seminarium när jag tänker efter. Därefter skyndade jag mig hem för att vara hemma när det kom en man från företaget vi hyr lägenheten av för att byta lås på vår dörr. Nu har vi både säkerhetsdörr och säkerhetslås, det känns tryggt.


Annars idag har jag mestadels sällskapat med min författningssamling. Klistrat in olikfärgade lappar, markerat paragrafer i olika färger och fört in de anteckningar som relaterar till paragraferna i anknytning till dessa. Viktiga grejer!


Till middag blev det tacos idag, gott, sedan dess har jag suttit framför datorn och alldeles nyss såg vi senaste Prison Break. Jag har dessutom just målat vänsterhandens naglar i nyansen Artic Frost (intresseklubben antecknar) och nu är det dags för högerhanden.


Puss

Av Sara - 7 november 2007 00:49


Supermysig kväll hemma hos Johanna med massor av chips och te. Mums. Nu ska jag tvätta bort sminket och göra alla mina vanliga kvällsprocedurer och sedan är det bums ner under täcket som gäller. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards