Alla inlägg under september 2007

Av Sara - 28 september 2007 00:55

Yes, idag har varit en fin dag. Imorgon ska vi ha Novischfest med klädkod mörk kostym. Jag kände att jag inte hade någon klockren klänning som stämde in på beskrivningen "den lilla svarta" så vad gör man om inte köper sig en? Sagt och gjort, här är den (tokig min, men det är klänningen det handlar om!):


 


Därefter fyndade jag denna kjol på Gina Tricot för 49 riksdaler. Jag är verkligen ingen kjolmänniska, men jag tänkte kanske bli en i framtiden med min nya fyndkjol.



Sådär kring middagstid bestämde jag och Joel oss för att cykla iväg till det nyöppnade Mediamarkt. De hade några helt sjukt billiga grejer i reklambladet som vi gärna ville lägga vantarna på, men vi trodde såklart att det skulle vara lockvaror som bara fanns i cirka ett exemplar styck men vi hade tur. Varsin iPod Nano 4gb fick vi tag på för 999:- styck och jag är överlycklig för de fanns till och med kvar i rosa! Yay! Dessutom plockade vi hem varsin Philips Eltandborste, 99:- styck och ett headset till mig som jag skall använda flitigt när jag lirar WoW.


Det var allt för mig, ska sova sängen nu. Skola imorgon! Puss

Av Sara - 26 september 2007 12:02

Ja, jag och Joel har alltiså officiellt blivit sambos nu. Det är mysigt :) Tänkte lägga upp några bilder på vårt nya bo så att ni får se om ni inte redan sett de som ligger uppe på facebook! Igår hade jag förfest här hemma, första tentan avklarad, helt sjukt skönt. Endast 6 poäng, så det var en skön uppvärmning inför den gigantiska i december.


 


 


 


 


Av Sara - 22 september 2007 11:10

Intressant att se att jag fortfarande har några läsare som tittar in här dagligen, trots en svår bloggtorka på 2 månader. Hur som helst har denna bloggtorka inte varit helt frivillig utan jag har faktiskt varit borta från Internet stor del av denna tid.


Nyinflyttad i nya lägenheten i Lund tillsammans med Joel, mysig är den allt.


Idag blir det  en sväng in till stan och plugg, tenta på tisdag.


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards