Alla inlägg den 12 november 2007

Av Sara - 12 november 2007 22:07


Hej jag heter Sara. Min favorit tv-serie är Desperate Housewives. Varje måndag laddar jag ner det senaste avsnittet, det vill säga just nu. Varje måndag klagar min pojkvän på att jag "stjäl hans bandbredd" under tiden jag laddar ner veckans avsnitt av min favoritserie. Han menar att han får för hög "ping" i sina spel som gör att han inte kan spela. Jag vill poängtera att vi båda betalar bredbandsräkningen och att jag därför inte stjäl hans bandbredd - den är precis lika mycket min. Varje måndag kväll, en liten stund senare när jag efter många om och men krupit upp i ett hörn av soffan med en skål popcorn eller något annat gott talar pojkvännen igen. Jag måste visst använda hörlurar för ljudet av Desperate Housewives gör att han inte hör vad killarna på Ventrilo säger i sina hörlurar.


Jag tror inte att han gillar min favoritserie något vidare bra.

Av Sara - 12 november 2007 17:00


Äntligen! De ringde idag från något spisföretag och deklarerade att de vill komma hit och installera vår nya spis imorgon. Tyvärr var det ju ganska oturligt att de skulle välja en av de få dagar det planerat sen länge tillbaka att åka iväg , men det blir kul att komma hem på kvällen och ha en sprillans ny spis i köket! Jag sa att det var helt okej att vaktmästaren släpper in spismannen, för jag vill ha min spis så fort som möjligt :)


Imorgon är det då Ängelholms sjukhus som gäller. Jag ska till en läkare där som ska göra sin egen bedömning om huruvida han håller med läkaren uppe i Luleå om att min operation bör genomföras. Vi snackar näsan fortfarande, detta har varit en sjukt lång process och jag är less på att inte riktigt kunna andas som jag ska vid det här laget.


Eftersom jag dessutom flyttade mitt i processen blev den än mer utdragen eftersom jag då skulle remitteras runt till olika sjukhus här i Skåne innan man kom fram till var jag slutligen skulle få min behandling. Phew. Jag hamnade alltså i Ängelholm vilket till råga på allt ligger 7 mil härifrån, d.v.s en timmas resa med tåg. Förhoppningsvis blir allt bra nu.


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards