Alla inlägg den 9 november 2007

Av Sara - 9 november 2007 17:07


Bläddra bland kontakterna på din mobil.

- Stanna slumpvis.

- Ta namnet och sätt som svar.


Hej, jag heter Dee!

Jag är jättekär i Max,

men jag tycker att Dee är snyggast.

Den fulaste på hela jorden är Henrik.

fast Joel hem GBG är nästan ännu fulare.

Jag tycker att Ruben är helknäpp,

men Emma H är nog den mest korkade person jag vet.

Hetast i universum är Marcus.

och Amir kommer gå längst i livet.

Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Frunk.


Åh herregud vilket onödigt test. Jag vill poängtera att detta var fullständigt slumpmässigt och att jag inte tycker att någon av er är ful, käpp eller korkad. Förlåt mig Henrik, Joel hem GBG, Ruben och Emma H. Förlåt Frunk också ;) Spännande att Dee lyckades komma med två gånger bland alla de personer som finns i min telefonbok. Magic.

Av Sara - 9 november 2007 14:09


God morgon


Redan innan frukost idag började jag och Joel städa här i lägenheten. Var även ner med alla sopor (typ pappersinsamling osv) till soprummet och fortsatte sedan till Konsum och pantade en massa flaskor och burkar samt handlade en hel del mat. Jag blir alltid glad när jag öppnar kylskåpet/skafferiet och det är fullt med mat. Känslan av att man kan laga vad man vill och alla ingredienser redan finns hemma är fantastisk. Ska strax bege mig ner i källaren för att boka en tvättid för snart blir det översvämning i tvättkorgen om vi inte tar itu med den i sinom tid.


Köpte säsongens första julmust idag och joel var lycklig som ett litet barn. Jag "fördrack" mig på det när jag var liten, jag älskade det så mycket att jag ville ha det hela tiden. Sedan hamnade jag i en period då jag var less på Julmust under några år, jag drack till och med Cola på självaste julaftnarna. Nu har det sakta men säkert börjat gå över och kärleken till den bruna drycken har återigen flammat upp, men jag ska ta det lugnt denna gång. Go with the flow ;)


Tvättiden var det ja, måste kila en snabbis. Puss

Av Sara - 9 november 2007 00:27


Precis återvänt hem, var hos Max på förfest och sen skulle vi ut på Malmö nation men kön var tokigt lång och rörde sig knappt så vi vände helt resolut på klacken och efter lite mat på Burger King återvände vi hem.


Bakade morotskaka idag och Joel lurade mig att sätta den i en alldeles för liten form så den svämmade över och skapade kaos i ugnen. Däremot måste jag erkänna att talesättet "slutet gott allting gott" stämmer trots allt, kakan blev jättegod och det är helt klart insidan som räknas. Jag har dock sett betydligt vackrare kakor i mina dagar :D


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards