Alla inlägg den 13 november 2007

Av Sara - 13 november 2007 23:34


Åh vad den är fin och blänkande. Den blir varm hejdundrande snabbt och hjälper oss att laga utsökta måltider. Hela köket fick sig ett ansiktslyft när den nya Cylindan kom till oss i eftermiddags. Med de nya köksluckorna och lite längre fram alla väggar nymålade kommer denna lägenhet vara oemotståndlig. Jag gillar mitt hem redan nu, men tänk när det är färdigt!

Av Sara - 13 november 2007 02:35


Pojkvännen läste min blogg och blev snäll. Han gjorde min Desperatekväll till ett rent nöje. Mitt i alltihopa när jag bad honom spola tillbaka någon minut för att jag missat lite stund frågade han: "var var vi?". Hörde ni, vi!? Han gillar nog också Desperate egentligen, han är bara för stolt för att erkänna det tror jag. Desperate var otroligt bra förresten, som vanligt. Därefter fortsatte den lugna kvällen i soffan med att vi såg Ratatouille, fantastiskt gullig film. Riktigt bra och absolut sevärd.


Nu är det sent, dags att uppsöka sängen. Åh nej, insåg just att vi inte bäddat färdigt sängen ännu. Påslakan och örngott fattas. Joel har nämligen tvättat idag och det blev verkligen en total tvätt. Förutom det sedvanliga såsom kläder, underkläder och stumpor - ni vet - fick sig även alla handdukar och sängkläder en omgång hos tvättmaskinsmonstret. Undra förresten hur många udda sockar vi fick över idag? Det slutar alltid med att tvättmaskinsmonstret slukat den ena sockan från diverse par, hur man än försöker förhindra det. Senast klarade vi oss bra, bara två sockar blev utan make/maka.


Nog pratat om detta, dags att bädda. Godnatt och Puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards