Alla inlägg den 10 november 2007

Av Sara - 10 november 2007 17:49


Det blir inte en urtråkig och ensam kväll ikväll i alla fall, skönt. Anna kommer hit snart och vi ska laga någon form av mat, kanske tacos, och sedan ska vi på inflyttningsfest i en studentkorridor ser det ut som :) Nu ska jag faktiskt sminka mig snygg(are?). Puss

Av Sara - 10 november 2007 15:43


Åh vad jag hatar att vara ensam hemma hela tiden. Ännu värre eftersom Joel alltid jobbar kväll och det känns extra ensamt när det är mörkt ute. Nu har han åkt till jobbet och jag ser fram emot ännu en ensam dag i ensamhetens tecken. NOT! Ska nog höra med Anna och Carro vad de sysslar med idag, kanske något spännande?


Monsterdisken fick så den teg i alla fall. Hah.

Av Sara - 10 november 2007 14:08


God morgon!


Monsterdisken från helvetet står på diskbänken, och på alla andra bänkar, och på spisen, och tamejfan överallt i hela köket. I min nästa lägenhet skall jag ha en diskmaskin och därmed basta. Diska är bland det tråkigaste jag vet måste jag erkänna, detta för att den aldrig tar slut. Hur man än snålar med glasen och tallrikarna är den likförbaskat där igen efter några timmar igen, monsterdisken. Argh. Om man dammsuger ser det ändå okej ut i kanske en vecka, och om man tvättat likaså. Tvättkorgen håller sig till och med någorlunda oöversvämmad i säkert två veckor om inte mer.


Monsterdisken gör mig ledsen. Därför ska jag nu rycka tag i min partner in crime, han som tillsammans med mig hjälpt monsterdisktraven på vägen mot toppen, eller ska jag säga taket?


Puss

Av Sara - 10 november 2007 02:02


Har bara gjort helt meningslösa saker idag känns det som, verkligen ingen dag i livet jag kommer att komma ihåg i framtiden, haha. Suttit framför datorn, sett lite tv, städat lite, lagat mat, handlat. Herregud vad tråkigt.


Undra vad som händer imorgon? Förhoppningsvis mer extraordinära händelser än dagens om jag får be. Nu något One Tree Hill sedan sängen.


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards