Alla inlägg den 15 november 2007

Av Sara - 15 november 2007 14:28


Jag känner två rackare längst in i överkäken, visdomständerna. Den ena har precis tagit sig igenom tandköttet och den andra är precis på väg tror jag. Vad har ni för erfarenheter av visdomständer? Alltid problem? Tycker mest man hört skräckhistorier om dessa så jag blir lite orolig. Förhoppningsvis blir det inga problem men man vet ju aldrig med säkerhet. Kommentera gärna om era erfarenheter!


Kom precis hem från skolan, två timmars uppehåll mellan föreläsningen och seminariet. Börjar igen klockan 16.00, därefter är det dags för vinprovning på Juridiska Föreningen. Kommer nog bli trevligt :) SKa passa på att käka något nu för det hinns inte med efter skolan. Det blir nog att äta rester från tisdagens laxsoppa, mums.


Måste ringa Akelius idag, jag står inte ut att sova i kylan längre. Ugh.


Puss

Av Sara - 15 november 2007 11:02


Trots att vi i någon vecka haft alla element i lägenheten på max är det fortfarande jättekallt hemma hos oss, utan att överdriva det minsta. Igår införskaffade vi en termometer för att undersöka om det bara är ren inbillning eller om det faktiskt är kallt. Resultatet blev följande: i vårt sovrum är det 16 grader. Det är kallt. Har frusit hela natten.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards