Alla inlägg under januari 2007

Av Sara - 27 januari 2007 02:51

Samma dag som mitt senaste blogginlägg bröt jag näsan på grund av en elak mopp som krashlandade på min näsa. Det var relativt otrevligt och bidrog till en mer bananformad näsa än jag haft innan.Igår blev min kära näsa opererad och nu är den öm och svullen. Däremot ser den betydligt rakare ut nu, kan man ana under svullnaden, fast ändå precis som samma gamla näsa jag alltid haft (ingen skönhetsplastik här inte!).Over and out ;)

Av Sara - 20 januari 2007 19:56

Allt jag gör är jobbar just nu, det känns tungt men förmodligen känns det mycket bättre den 15:e nästa månad :D När pengarna rullat in på kontot och jag praktiskt taget slutat på Max forever (säkert inte forever, men för ett tag i alla fall). Därefter hade jag tänkt leva livet ett tag faktiskt.Ibland önskar jag att jag kunde sänka volymen på min far, som imorse (um, klockan 15.00 närmare bestämt) när han började tjoa och hålla på medan jag åt frukost. Haha.Igår såg jag och Ida The Holiday med Jens och Zacce. Sedan jobbade jag på Max, vilket jag även gör ikväll. Tungt.Kramhej

Av Sara - 11 januari 2007 23:51

Matteprovet idag gick bra, tack alla som änskat mig lycka till. Det var nog eran förtjänst. Väntar iaf spänt på resultatet ändå, men det kändes bra. Om det sedan går åt pipsvängen med det hela är det lugnt. Jag klarar mig :)Någon som har € 5 762,71 liggandes någonstans som du inte har någon användning för? Jag har något att spendera dem på, så ett litet (gigantiskt) bidrag vore jätteschysst! Faktum är att jag inte bara förälskat mig i två klänningar på www.net-a-porter.com, utan jag vill nästan dö om de inte blir mina. Alltså. Det är helt sanslöst. Titta på bilderna om ni vågar, ni kan få dödsångest som jag. Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha! Måste ha!

Av Sara - 10 januari 2007 19:02

Ja, ikväll studerar jag matte. Har slutprov imorgonbitti klockan 09.00, vilket känns jättekasst eftersom min lärare inte närvarat för att hjälpa mig varken igår eller idag fast hon sagt att hon skulle vara där! Jag blir tokig! Hur kan hon göra så mot mig? Jag hatar att sitta här med provet så himla himla nära inpå och inte ha nåt fler tillfälle att få hjälp på. Det kommer gå kasst nu bara för det :( Tror jag måste låtsas bryta benet eller något.Annars idag har jag varit på skolan innan jobbet, sedan jobbat och därefter hämtat mamma på jobbet, käkat middag och pluggat. Imorgon prov, jobb på fredag. Hallelujah!Vi hörs

Av Sara - 5 januari 2007 16:23

Igår jobbade jag 9.04 timmar på Max mellan klockan 15.00 och 00.30 :) Jag och Madde var tokduktiga på att stänga och vi stämplade ut på precis rätt klockslag. Cred. Det var faktiskt en bra dag på jobbet. Tiden gick fort och det var trevligt.Idag har jag tagit det lugnt med Joel en sväng, gjort lite matte (tusan, nu är det ju nära slutprovet igen!) och nu tar jag en svängom framför tangentbordet. Snart vankas det tacosmiddag, mums!Kissekattungen Polly ska visst komma hit ikväll, mys. Sedan kanske kanske kanske jag ska se på The Black Dahlia. Den är i varje fall nedladdad och klar här på D:Därefter stämplar jag in på Max Luleå City klockan 01.00Hejsvejs!

Av Sara - 2 januari 2007 14:37

Jag bloggar! Håll i hatten!Jul och nyår har passerat förbi, den ena högtiden mer lyckad än den andra. Nyår är bara så himla överskattat! Alltid! Äsch, nytt år - nya tag.Igår hade jag och Joel en lugn hemmadag med filmer och god mat. Fondue till middag (blir du avis nu malilie? hihi) sedan ostbricka och chips med dip. Mums.Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir bowling, kanske något helt annat. Säkert är iaf att jag verkligen MÅSTE ta itu med mina matematikstudier igen nu efter ett alldeles för långt juluppehåll. Suck.So long!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards