Alla inlägg den 6 november 2007

Av Sara - 6 november 2007 17:01


Nu har jag äntligen fått feedback på mitt PM. Det var i och för sig en uppgift som man bara kunde få godkänt på så det var kanske inte sådär jättesvårt, men jag är superglad för att min blev godkänd. Var rädd att jag skulle behöva komplettera den, men icket. Har alltså klarat min första inlämningsuppgift på universitetet, så härligt. Snart kommer Joel och magnus hit och då blir det middag. Tror att det skulle tittas på fotboll på vår tv ikväll, jag är inte helt sugen på det. Eventuellt blir det lite tjejhäng ikväll så slipper jag medverka på fotbollshänget - vi får se.


Nu ska jag städa lite. Puss

Av Sara - 6 november 2007 11:40


Har inte hänt särskilt mycket sen sist. Jag har sett lite Desperate Housewives, One Tree Hill och ätit gott bröd med min egen hemmagjorda aioli, överväldigande gott.


Snart ska jag iväg till skolan för ett samtal om mitt PM om alkohollagen med prefekten. Jag är smått rädd för honom men de andra som redan haft sina samtal säger att min rädsla är obefogad. Har väl aldrig hört på maken? Skulle jag vara rädd i onödan?


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards