Alla inlägg den 5 november 2007

Av Sara - 5 november 2007 19:50


Långhelgen i Luleå var jättehärlig förutom att jag var halvsjuk hela tiden. Jag blev bortskämd som en prinsessa av mamma, otroligt härligt för ovanlighetens skull. Kom hem sent på onsdagskvällen och hann i princip bara med att dricka en kopp te och mysa lite med mamma. Torsdag morgon steg jag upp tidigt för att besöka frisören, grymt nöjd med nygamla hårfärgen with a twist. Spelkväll stod på schemat, och jag, syrran, Nicko, och Jens hade en himla rolig kväll med "Vem vill bli miljönär?". Fredagen var syrrans födelsedag, bakade diverse underbara tårtor och fikade en hel del. Därefter var det tjejförfest hos Emma och sedan en klassisk utgång på Cleo. Gick för första gången in gratis med mitt fantastiska studentleg, yay! Roligt att se en hel del bekanta ansikten där också måste jag säga! Vidare var det inte så mycket spännande kvar av Luleåhelgen som bör berättas, så jag lämnar det därhän.


Söndag kväll var jag hemma igen efter en lång resa och efter att ha träffat bekanta ansikten även på Arlanda, bland andra vår gamle klassföreståndare Kludd :) Det var inte igår!


Idag var jag åter tillbaka i skolan och hade seminarium i förvaltningsrätt. Efter en finmiddag och efter att återigen somnat i badkaret mitt i Kommunalrättens grunder finner jag mig själv sittandes här.


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards