Alla inlägg den 14 november 2007

Av Sara - 14 november 2007 17:05


Vad tusan, vi fick just post för andra gången idag. Första lasset kom vid tolvtiden som vanligt, och så kom det ett till alldeles nyss. Jag förstår inte. Det var alltså riktig post båda gångerna, inte reklam. Måste undersökas.

Av Sara - 14 november 2007 15:25


Gårdagens sjukhusbesök gick bra. När jag klev in genom huvudentrén tillsammans med Joel halverade vi genast medelåldern i rummet, haha.


För det första var jag tvungen att göra en helt ny patientbricka för region skåne, vilket kändes rätt omtumlande. Jag har ju haft min kära gamla "Norrbottens Läns Landsting" hur länge som helst nu. Denna Skånebricka var dock snäppet snyggare, vit med ett rött emblem.


Besöket hos farbror doktor gick bra. Jag är nu uppsatt på operationsväntelistan än en gång, med hopp om att få göra min operation i januari/februari någon gång enligt läkarens utsago. Det vill säga ett helt år efter att jag faktiskt fick min näsfraktur. Skandalartat att det kan ta så lång tid, och likaså att jag inte kommer att få någon ersättning alls från jobbets försäkringsbolag för det. Det känns rentav idiotiskt att jag ska betala några pengar över huvud taget när jag gör illa mig på arbetet.


I övrigt var det kul att åka tåg och få se lite mer av Skåne på vägen. Jag såg faktiskt havet igår, helt sjukt konstigt att inte längre se det varje dag när man är van att bo vid kusten. I Lund finns inget vatten alls. Inte ens en liten kanal eller damm. Eller jo, jag har hört att det finns nån liten å någonstans utanför stan söder om där jag bor. Måste kollas upp.


Nu ska jag käka lite laxsoppa, sen lunch. Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards