Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Disk

Av Sara - 21 november 2007 11:44


Otroligt kul att börja morgonen med att diska, not! Diskade i en evighet igårkväll men gav upp och somnade. Vaknade imorse och ställde mig återigen vid diskbänken. Jag avskyr diskande. Hädanefter ska jag diska varje dag.


Nu ska jag studera, tror jag sitter hemma och pluggar tills klockan blir 14.00, då ska jag iväg på föreläsning. Därefter blir det några timmar på Juridicum med näsan i böckerna.


Puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 28 november 2007 18:03

  Vet ni, nu förstår jag ingenting?   Vad gör ni fortfarande här, kära läsare? Endast en bråkdel av er har hängt med mig till http:/berlan.blogg.se medan det blir någon sorts besöksrekord här? Där jag inte ens bloggar längre!   Nu får ni faktiskt ta ...

Av Sara - 24 november 2007 18:58

  Jag beger mig mot www.blogg.se av många anledningar. I princip samma adress som nu http://berlan.blogg.se bara en liten twist på slutet jämfört med denna. Borde inte vara några större problem hoppas jag.   Följ med mig dit! Puss ...

Puh

Av Sara - 24 november 2007 14:59

  En bok till färdigläst, äntligen. Två färdiga, sex kvar. Kommer dock inte bry mig om en av dem, den är lite överkurs har jag hört. Normgivningsmaken heter den minsann, men det som står i den behandlas översiktligt i Sveriges Författning också så ja...

Av Sara - 24 november 2007 13:57

  Inatt dömde jag att jag simmade med min skolväska men den var alldeles för tung med alla böcker i så jag sjönk hela tiden under ytan. Till slut var mamma på kajkanten, tack och lov, och tog väskan igrån mig så att jag kunde hålla huvudet ovanför yt...

Av Sara - 24 november 2007 01:09

  Okej, Idol-bojkott nästa, vi har förlorat Daniel! Det är ju helt absurt, han är ju så sinnessjukt härlig på scen och en grym artist. Jag blev faktiskt uppriktigt ledsen när han åkte ut. Blä. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards