Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Sara - 15 oktober 2007 22:12


Bakade just baguetter (bake up men varför inte ta den lätta vägen?) och fixade aioli som en liten kvällssnack, det var utsökt. Annars ikväll har jag börjat spåna lite på den nedrans uppgiften vars instruktioner är så oklart utformade att det ter sig oklart vad det egentligen är jag ska skriva om. Fine, en lag har ändrats, det skriver jag. Frågan är bara hur detta konstaterande ska kunna förvandlas till en tre sidor lång promemoria?

Av Sara - 15 oktober 2007 18:21


Precis hunnit med att äta middag efter en sen hemkomst från skolan. Var tvungen att pyssla med kopiering av spännande lagtexter angående SFS 2004:1045 som är mitt alldeles egna uppdrag att slutföra innan den 26:e oktober. Jobbar just nu på att försöka få med mig Joel ner till affären, för det gapar ganska tomt i vårt kylskåp idag. Det behöver inhandlas standardsaker som mjölk och fil, och jag hade gladeligen gått ensam om det inte vore för att det är så övermänskligt tungt att bära hem dessa varor när man är en vanlig liten tjej med bara två armar.


Nu bär det av, Puss

Ovido - Quiz & Flashcards