Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Sara - 5 oktober 2007 12:18


Det är underligt ändå hur man kan komma in i nya rutiner i en ny stad så pass fort efter att ha levt på samma ställe i 20 år med samma rutiner.. Jag älskar min cykeltur till skolan varje morgon här i Lund, och även cykelturen hem om eftermiddagarna. 20 minuters vardagsmotion varje dag utan att man hinner märka av det. Jag gillar också min lägenhet och alla dess skrymslen och vrår. Bara för att det är mina skrymslen och vrår!


Däremot saknar jag otroligt myket att köra bil. Jag älskar verkligen att köra bil. Fortfarande precis lika roligt över två år efter körkortstagandet :) Saknar även min kära familj och alla andra där hemma såklart, men man är aldrig längre än ett telefonsamtal bort så det funkar det också.


Den 31:a oktober är det dags för min första hemvändning, och den 19:e oktoker kommer syrran hit till mig. Nu vet ni.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards