Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Sara - 9 oktober 2007 18:06

Känns som att vi har styrt upp riktigt avancerad och fancy mat varenda dag hittils sedan vi flyttade in, med undantag för den dagen då blodpuddingen stod på bordet för att ingen av oss orkade bry sig. Idag är det andra undantaget: Joel jobbar sent, tror inte han är hemma förrän kring 22.30 eller något, så jag tyckte att det var läga för en ensamhetsmiddag framför datorn av icket-avancerad grad.


 


Lithells Kumlakorv, fullkornsmakaroner och den underbara Fetaosten från Appetina. Yum. Såklart även Heinz tomat ketchup som kronan på verket. Notera den totala avsaknaden på grönsaker (tyvärr händer detta alltför ofta när jag äter men oftast försäker jag knapra i mig lite "kaninmat" hursomhelst).


Jag har tänt ca 90% av alla lampor i lägenheten, planerar att sätta på TV:n och sitta och prata med folk framför datorn för att känna mig mindre mörkrädd och ensam.


Puss från mig

Ovido - Quiz & Flashcards