Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Sara - 8 oktober 2007 01:06


Ännu en helg har passerat. En otroligt lugn hemmahelg. Har mest legat i soffan, suttit framför datorn och ätit goda saker och sett mysiga filmer och serier. Filmen "Lucky You" med bl.a Drew Barrymore var en riktig Sarafilm, mysig och lite lagom intressant.


Idag har vi tvättat, inga missöden. Förra gången bytte mina trosor färg, men nu har jag lärt mig av mina misstag förhoppningsvis ;) Bar äntligen ner de sista flyttkartongerna från lägenheten till förrådet, det känns grymt bra. Det tog lite tid eftersom jag inte direkt prioriterat att packa upp mina kläder hittils, jag har haft för mycket annat på gång som har lockat mer. Nu blev det dock värsta "aha-upplevelsen" när jag packade upp och insåg hur liten koll jag verkligen haft på vad jag har i klädväg där i lådan. Jag har helt klart inte fått någon bra överblick när jag rotat runt i den 4 minuter innan det var dags att cykla iväg varje morgon.


När vi flyttade in tyckte jag att vi hade så himla mycket garderober här hemma, men Joels mor hade erfarenhet och hävdade att jag inte kommer att vara av samma åsikt efter ett tag. Aldrig kunde jag ana att jag skulle hålla med henne så snart, tre veckor och tre dagar senare inser jag till min stora förtvivlan att hon hade rätt. Typiskt mammor ;)


Nu måste jag styra upp en bäddning av sängen innan jag blir för trött och bestämmer mig för att sova utan sängkläder. Sedan blir det nog en kopp te och någon macka. Me like.


Puss och godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards