Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Sara - 3 oktober 2007 16:04


Något som jag aldrig drömt förut!


Jag drömde att jag dejtade John Travolta, trots att han hade en fru. Vi var ute och promenerade i Luleå och plötsligt dök det upp en hord av paparazzis. John blev livrädd att hans fru skulle få se oss på bild och vi lyckades täcka våra ansikten ganska lyckat ett tag, ända tills det visade sig att en av fotograferna vad en gamma klasskompis till mig som sa: "Sara, vad gör du med John Travolta? Han har ju en fru!" Och sen var vi upptäckta. Trots all hysteri åkte vi sedan hem tillsammans till hans fru och hälsade. Hon var faktiskt väldigt snäll. Sedan åkte jag hem. Därefter vaknade jag av Joels mobil.

Av Sara - 3 oktober 2007 14:31


Börjat denna otroligt välkommna lediga dag med att ta ett bad medan jag läste något kapitel i "Normgivningsmakten". Förfärligt tråkig bok, men vad gör man åt det? Det är förmodligen inte meningen att kurslitteraturen ska vara lika lättläst som senaste Veckans Nu! eller något liknande ;)


Igår hade vi först Tacosmiddag hemma hos mig och sedan utökades sällskapet med några fler gäster och vi fortsatte med en mysig vin- och ostkväll. Supermysigt och väldigt gott. Måste ta itu med att städa lite efter detta spektakel också men det verkar inte så farligt, bara lite disk.


Joel jobbar hela långa dagen och kommer inte hem förrän efter sju ikväll så jag har lägenheten för mig själv idag. Ganska passande ändå med tanke på att jag måste fortsätta läsa denna nedrans bok. Ugh.


Nu över till annat, Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards