Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Sara - 26 maj 2007 14:52


Detta är ett urval av det jag fann:



En del pumps, me like


 


Tygskor och ballerinas


 


Stövlar


 


Några specialfall

Av Sara - 26 maj 2007 14:47


 


Som synes råder ett storskaligt skokaos i hallen här hemma just nu, och det var därför jag tänkte att jag skulle inventera och utvärderna vad jag egentligen har. Det är svårt att hitta de perfekta skorna till dagens outfit när allting ligger huller om buller och man har noll koll på vem som äger vad.

Av Sara - 26 maj 2007 14:17


Ja vet ni vad, nu är det helt klart dags att inventera bland mina skor. Återkommer senare med spännande bilder och liknande.

Av Sara - 26 maj 2007 03:03


Jag insåg just svart på vitt vilken som är min sämsta egenskap. Jag är en obotlig tidsoptimist. Blivit det ungefär det senaste året. Jag kan inte hjälpa det, trots att jag försöker. Ska jag åka till jobbet klockan 11 blir det alltid 5-10 över, det går verkligen inte. Jag kommer dock aldrig för sent till jobbet eller liknande, men gäller det att åka till en kompis eller hämta någon, tja, då kan jag dyka upp lite senare än jag planerat.


Vad kan man göra åt detta egentligen? Jag försöker verkligen bättre mig vareviga dag även fast det kanske inte märks. Joel påstår att jag helt enkelt inte vet hur man gör när man skyndar sig och det ligger nog något i det. Jag gör alltid allt i samma takt ändå, oavsett hur bråttom jag har.


Jag är ett hopplöst fall!


Nu ska jag faktiskt mysa med lite One Tree Hill. Kramhej

Av Sara - 26 maj 2007 02:28


Så fort jag hittar en ny bara måste jag fylla i dem. Jag kan inte hjälpa det. Jag är ohjälplig! Hjälp!


Vad heter du: Sara

Var bor du: Bensbyn, Luleå

Trivs du där: Absolut, kan inte vara bättre

Brukar du läsa horoskop: Ibland, även gamla

Har du körkort: Ja (sedan augusti 2005, intresseklubben antecknar)

Favoritdjur: Kissekatt (Polly)

Festar du mycket: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Vin är det som håller i längden!

Brukar du bli för full: Det händer

Antal kuddar i sängen: 6 (men det är en jädra stor säng)

Äger du ett busskort: Nej

Vad åt du till frukost: Ostmackor och English Breakfast te med honung
Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Komma in på flygledarutbildningen

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt: 8 eller nära nog

Sov du ensam: Yes

Din hobby: WoW

Vad är det för veckodag?: Fredag

Vad åt du senast: En macka och ett glas juice

Vem fick du sms av senast: Joel
Vem ringde dig senast: Jens

Godaste ölen du druckit: Bläk! Aldrig hänt att jag stött på nån god!

Vilka hårfärger har du haft: Rött/Svart, Lila/Svart, Blå/Svart, Svart, Mörkbrunt, Brunt med blonda slingor ja gud ja, listan kan göras lång.

Vad såg du senast på TV: Err, lyxfällan igår tror jag

Vad läser du för bok just nu: Ingen

Längd: 167 cm

Skostorlek: 36

Hårfärg: Ganska svart

Är du kär i någon: Det är jag

Vad gör du om ett år: Bor i Skåneland och studerar

Önskar du att du bodde någon annanstans: Bara med Jolla

Dricker du: Annars dör man

Vilken parfym använder du: Mestadels Puma - Jamaica

Vilka skor använder du: Många olika

Dagens klädsel: Svarta leggings, grå lång tröja, svart linne, svart diadem med vita prickar, halsband från Efva Attling (Carpe Diem).

Av Sara - 26 maj 2007 02:07

Förlåt mig, men jag älskar verkliogen listor och frågor, och senast jag tittade var det inte lästvång på min blogg ;)


Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Max Luleå City
2. Perhindersa Gården (äldreboende)
3. Lulsundets äldreboende
4. Prao på JC & Dagis (för utfyllnad)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Forrest Gump
2. Grease
3. Tenacious D - The pick of Destiny
4. American Pie (alla)

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Bensbyn
2. -II-
3. -II-
4. Jollas lägga i Gbg (det närmaste man kommer kära gamla Bensbyn. Visst har jag spenderat några månader där, men tyvärr bara en svag fjärdeplats mot allt Bensbyn)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperate Housewives
2. The OC (snyft)
3. Prison Break

4. One Tree Hill


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Paradisiska Pattaya, Thailand

2. Spännande och omväxlande USA (om och om igen, me like)
3. Klassikern Mallorca
4. Skräcksemestern Shanghai, Kina


Det blev ett elitistiskt urval helt enkelt

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. www.travian.se
2. www.insurgentforce.co.uk
3. www.dragonlegion.org
4. www.pixbox.se

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Grillat (vad som helst bara det är grillat!)
2. Halstrad löja
3. Korvstroganoff & Ris

4. Löjromstoast med avocado och Creme Fraiche (kanske ingen rätt dock)



H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hos Joel (vart som helst med Joel faktiskt)
2. På en paradisstrand
3. Sovfärdig i sängen 
4. I London hos James, Alex och Dee spelandes Singstar


Jag ahr blivit skadad. På H4 tänkte jag nästan på jobbet. Kanske försöker mig på någon slags omvänd psykologi här ikväll ("om jag låtsas att jag vill jobba imorgon natt kanske jag slipper") hehe.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards