Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Sara - 12 maj 2007 22:23

Topp tre (utan inbördes ordning): Ryssland, Finland och Sverige. Gillade även den lesbiska kampsongen och den crazy Ukrainske Iprenmannen som dragqueen.


Några bidrag kvar nu, kilar och ser på dem också. Puss

Av Sara - 12 maj 2007 20:17

Äntilgen är det dagen D för The Ark! I love them. Jag tror på dom för fullt! Älskade låten från första sekund och hoppas att resten av Europa känner likadant ;)


Trötta fötter, trötta ben, trött rygg, trött nacke och huvudvärk. Dock fullt normalt efter 10 timmar på Max, oroa er inte. Hihi. Idag var det ganska kul på jobbet, svårt att förklara det där, men det är nog lite som "Triss - Plötsligt händer det!". Ibland klaffar det bara, även om man är helt slut.


Tänkte slänga in ännu ett ÄNTLIGEN när jag ändå är inne på det spåret! Jag har till slut fått reda på vad låten i Saab-reklamen heter och vem som gjort den! Oh Laura - Release Me närmare bestämt. Fy så nöjd jag är nu! Jag har lyssnat på den om och om igen, hennes röst är så underbar! Sårbar, men grymt stark. Nästan så man blir tårögd.


Imorgon är det jobb igen, men sen är jag ledig några dagar. Fy vad jag ska njuta! Hoppas det blir någon solglimt också, då vill jag kila på stan och käka mjukglass och ha på mig solglasögon! Tyvärr ser det ut att bli riktigt dåligt med det, attans. Någon mer som börjar vara ruskigt less på snöblandat regn och knappt plusgrader såhär i mitten av maj?


Nu ska jag släga mig ner i sängen för en powernap innan schlagern annars kommer jag somna mitt i spektaklet! Illa!


Toodles!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards