Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Sara - 3 maj 2007 00:46

Det vore jättespännande att få reda på vilka ni, kära bloggläsare är. Vill ni ge er till känna genom en enkel liten kommentar vore det jättekul :)


Idag har jag tagit det lugnt, som vanligt. Gud vad jag börjar bli less alltså. Härligt att Ida äntligen kommer hem igen imorgon så jag har någon att fika och prata strunt med!


Ikväll har jag och mamma varit på stan en sväng. Kikat på syrran som hade klubbkväll på jobbet och gick en liten modevisning där, jättesöt var hon. Gullisnutt. Där bjöds det på förfriskningar och tilltugg, vilket jag gillar. Haha.


Imorgon har jag två viktiga telefonsamtal att ta hand om. Tyvärr är jag lite rädd för viktiga telefonsamtal så det är alltid en smula ångestfyllt, men jag har bättrat mig. Tusan, förut vågade jag knappt ringa till mina närmaste vänner (okej, det var dock ett tag sedan nu). Skönt att jag har ändrat mig och nu blivit en riktig telefonterrorist, right lovers ? ;)


Nu ska jag nog sova, fast först alternativt bläddra i min nya Hänt Bild eller se nåt avsnitt av någon serie. Vem älskar inte att ha en ny fräsch skvallerblaska i händerna förresten!? Jag vet att jag gör det i alla fall!


Godnatt gott folk!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards