Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Sara - 22 mars 2007 01:39

Yes, nu ska jag bara blogga lite och sen ska jag vara i säng. Före klockan två för första gången på riktigt riktigt länge! :DJag är himla trött, det är nog för att jag varit ganska aktiv idag. Aktivitet = trötthet.Först satt jag ute på altanen och myste i solen (det var fan +18 grader i solen!). Där lyssnade jag på musik och bara njöt. En miljard fräknar dök också upp på den ynka halvtimmen jag satt där.Därefter åkte jag och pappa in till stan för att ta en promenad och sedan handla ingredienser till middagen. Promenaden gick finfint, och handlingen också, ända tills vi kom hem och jag upptäckte att vi glömt en av de två ingredienser vi skulle köpa: fetaost. Då lagade vi hamburgare istället och mamma blev tjurig.Igår klippte jag tamejfan av tre-fyra decimeter av mitt hår. Det är rätt ledsamt, men himla skönt. Bara så jäkla ovant! Undra om jag kommer ångra mig snart? Äh, håret växer ut så fort igen.Förstår att ni säkert är sugna på en bild, och det fixar jag snart. Typ imorgon. Idag har jag bara haft ful sol- och motionsfrilla så inget bildläge. Tyvärr.Imorgon ska jag nog umgås med Ida. Trevligt :)Puss godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards