Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Sara - 16 mars 2007 13:58

Förklaringen till den senaste tidens svåra bloggtorka är helt enkelt att jag inte har varit hemma. Under månaden som gick spenderade jag nog ungefär 4 dagar hemma i Luleå, och följaktligen har bloggandet blivit lidande. Förlåt mig.London var jättebra. Träffade Linn och Nikolina en dag, annars bodde vi ute i Richmond hos Alex och Dee. Höjdpunkten på resan var nog Singstar. Gud vad roligt det spelet var! Verkligen min grej ;)Annars har jag också varit i Göteborg i några veckor. Jag och Joel har mest tagit det lugnt, men vi har även styrt upp en soffa från fyndhörnan på IKEA! Helt underbart att slippa ligga i sängen när man ska titta på TV. En snygg Mysinge i en trevlig gråbrun färg blev det allt. Igår var en "idag ska jag vara duktig" dag. Jag fixade en sjuhelsikes massa saker. Bokade frisörtid, var förbi komvux för att fixa mitt betyg, gjorde en synundersökning hos optikern samt det allra mest ovanliga: jag styrketränade med Ida på StepIn i en timma och fyrtio minuter! Idag känner man att man lever måste jag meddela. Det smärtar ungefär överallt när jag rör mig, men det är härligt :)Ikväll blir det tjejkväll hos Ida, mysigt. Imorgon jobb. Rätt kul faktiskt, det var länge sedan.Smell yah!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards