Alla inlägg den 29 april 2007

Av Sara - 29 april 2007 23:06

Sugen på att se mer av mig? Haha. Förra lördagen agerade jag modell, och resultatet finns att beskåda på http://www.pixbox.se/alb362897!

Av Sara - 29 april 2007 22:50

Alldeles nyss tittade jag in under min säng, för där brukar Polly (den kära lilla kissekatten) hålla till med sina byten. Den senaste tidens "fångst" var följande:


  • Tre olika sockar
  • En hårsnodd, svart
  • En disktrasa, rosa
  • Ett rollopapper


Idag har jag och Malin beställt lite grejer från asos.com, det ska bli himla roligt att få hem lite fina grejer lagomt till våren. För min del blev det dock endast en klänning och ett läppglans.


I onsdags flög jag ner till Stockholm över dagen för att göra det inledande testet till flygledarprogrammet, vilket var en raffinerande blandning av IQ-testaktiga frågor och engelska hörförståelser och sifferminnestest. Jag var övertygad om att det gått helt åt pipsvängen, men icket. I fredags fick jag ett underbart papper hemskickat där det stod att jag var välkommen att deltaga i fortsatta tester. Det känns riktigt bra.


 I fredags hade Marcus styrt upp en bastufest i våningen högst upp i Shopping för oss Maxare, vilket var riktigt trevligt :) Och vilken utsikt! Jag säger då det. Där skulle man mer än gärna bo!


 Igår tog jag det bara lugnt med en misstänkt gul påse från godishuset.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards