Alla inlägg under juni 2007

Av Sara - 6 juni 2007 00:19


Kvällen var trevlig, det var kul att få återse vännerna som återvänt från England. Det var också kul att få se alla balfina människor, Camila var superfin bland andra! Sänder en liten avundsjuk tanke till Erica och Ida som förmodligen har det sjukt fint i Turkiet just nu, men jag kunde ha varit fantastiskt mycket mer avundsjuk om inte vädret här hemma var hundraprocentigt bra, men jag är mest avundsjuk på poolen, massagen och typ..  atmosfären! Men det är ni värda hörrni!


Nu OTH, sedan sängen. Imorgon - arbeit mach frei :P


Av Sara - 5 juni 2007 14:40


25 grader i skuggan minsann, jag blir så glad! Hos tandläkaren gjorde det ont men jag kom hem helskinnad i varje fall. Fortfarande bedövad dock. Jag har en blåsa på tummen, det gör lite ont. Ikväll ska jag och kolla på balfina människor i Stadsparken tror jag minsann :)


Puss

Av Sara - 5 juni 2007 03:08


Då var det sagt, jag vill verkligen inte gå och lägga mig för det betyder att jag måste stiga upp och gå till tandläkaren och vem vill gå dit? Speciellt inte när man har en rotfyllning hängande över sig som ett ilsket grått åskmoln. Ett ilsket grått åskmoln med blixtar. Det kommer säkert sluta med att jag klämmer fram att det känns skitbra i munnen och jag får gå hem igen, det gör det ibland. Åh vad jag önskar att det vore sant.


Idag har jag kilat lite på stan, ätit glass, fått en gåva men förlorat något annat. Min trotjänare, min älskade rosa disc. Uää! Den förlorades i ett vattendrag där det bor en andinna. Sad pony. Nu måste jag skaffa en ny disc att älska. Milda makter.


Nej, nu nyser jag strax igen, nedrans pollen. Hejs.

Av Sara - 5 juni 2007 01:46


Har visst gått och blitt vuxen på senare år!


 


Ser man på! Åh vad jag älskar Bert :D

Av Sara - 3 juni 2007 14:54


Såhär på morgonkvisten (jag vaknade just = det är morgon) noteras en skuggtemperatur på 23,2 grader, inte illa! Nu har jag just dragit på mig bikinin och ett par shorts för min halvtimma i solskenet. Åter till jobbet om 2 timmar.

Av Sara - 3 juni 2007 06:15


Jag är irriterad inatt, ikväll, såhär på morgonkvisten eller hur det nu blir. Irriterad på många olika saker, och trött är jag också. Inte trött som i jag-vill-sova, utan trött som i helt slut i kroppen. Det har varit två jäkligt påfrestande nätter på jobbet med cirkus 45 minuters övertid båda dagarna. Dåligt.


Jag orkar verkligen inte längre nu. Låt det bara vara över så att jag äntligen kan få ut något positivt av det hela, det var så länge sedan. Jag är trött på att gå och lägga mig ensam varje kväll, trött på att sakna, trött på att vara ensam, trött på att undra, trött på att inte känna mig delaktig, trött på att vara trött på detta. Jag är kort sagt trött.


Nu ska jag nog sova en sväng, det är bra för trötta ben.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards